Oferta: ds. planowania i realizacji nieodpłatnej pomocy prawnej

Data publikacji: 2025-09-19
Nr ref.: OR/194/2025
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. planowania i realizacji nieodpłatnej pomocy prawnej
Informacje dodatkowe: ODDZIAŁ PLANOWANIA I ANALIZ

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej , w tym m.in.:

-           obsługa organizacyjna punktów pomocy prawnej i zapewnienie im materiałowo-technicznego wyposażenia

-           administrowanie środkami dotacji celowej, kontrolowanie ich wydatkowania oraz rozliczanie

-           monitorowanie realizacji zadań w punktach pod kątem wydatkowania środków oraz wykonania zdań zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego  

-           sporządzanie sprawozdań i wprowadzanie danych - umowy, rachunki/faktury do systemu informatycznego

-           przygotowywanie projektów umów oraz harmonogramów pracy punktów

-           przygotowywanie dokumentacji do otwartego konkursu na realizację powyższego zadania

-           organizowanie spotkań szkoleniowych i informacyjnych z radcami prawnymi, adwokatami oraz przedstawicielami organizacji pozarządowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w administracji publicznej w zakresie prowadzenia rozliczeń finansowych lub w organizacji pozarządowej w zakresie zadań zleconych i rozliczania dotacji
  • dobra umiejętność organizacji pracy własnej
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • zaawansowana obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe - prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy - pl. Kolegiacki 17
  • praca administracyjna przy komputerze oraz poza miejscem w pracy na terenie Poznania
  • kontakt z instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu usług dla mieszkańców
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-10-06.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2025-09-19 00:00
Opis zmian: Zmiana terminu nadsyłania ofert (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2025-09-19 12:23