Oferta: ds. zmian w aktach stanu cywilnego
Data publikacji: 2025-02-04
Nr ref.: SC/37/2025
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. zmian w aktach stanu cywilnego
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres ok. 3 lat
Data rozstrzygnięcia oferty
2025-03-12
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach stanu cywilnego oraz nanoszenia zmian w aktach stanu cywilnego, w tym m.in.:
- rejestrowanie korespondencji, obsługa zleceń w Bazie Usług Stanu Cywilnego
- przyjmowanie wniosków od interesantów
- kompletowanie akt spraw
- przygotowywanie projektów pism, protokołów oświadczeń
- prowadzenie spraw związanych ze sprostowaniem/uzupełnianiem aktów stanu cywilnego
- prowadzenie postępowań w celu usunięcia niezgodności w rejestrze PESEL
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta w jednostkach administracji publicznej lub w sektorze usług finansowych
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i przepisów dotyczących rejestracji stanu cywilnego
- umiejętność stosowania przepisów prawnych
- wysoki poziom umiejętności społecznych, w tym profesjonalnej obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Wymagane dokumenty
- wyksztalcenie kierunkowe - prawo, administracyjne lub nauki społeczne
- doświadczenie w rejestracji aktów stanu cywilnego
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy - ul. Libelta 16/20
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru_SC_37_2025.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2025-03-12 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2025-03-12 10:27