Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 1450
2. Zakres przedmiotowy wniosku wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie stacji bazowej nr 40377 PTC sieci ERA, na dachu budynku o wysokości 19,9 m, zlokalizowanym na działce nr 57/2, arkusz 38, obręb Golęcin, przy ul. Wojska Polskiego 31
3. Znak sprawy OS.V/7683-307/05
4. Data złożenia 2005-09-27
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Roman Balcerzak, DIGICOS Sp. z o.o., ul. Kamiennogórska 22, 60-179 Poznań (dla Polska Telefonia Cyfrowa PTC Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa; Regionalne Biuro PTC Sp. z o.o., ul. Wierzbięcice 1, 61-569 Poznań),
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania, Wydział Ochrony Środowiska, Koordynacja opinii i uzgodnień, pok. 204,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : ,
nr telefonu kontaktowego :
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi MS Access id=5128

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-11 16:13:11.0