Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 519
2. Zakres przedmiotowy wniosku wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji bazowej telefonii cyfrowej, sieci Era, nr 40694, pracującej w systemie UMTS 2000 MHz z antenami radioliniowymi pracującymi na częstotliwościach 26, 28 i 38 MHz, zlokalizowanej na istniejącym budynku, na działce nr 100, arkusz 08, obręb Dębiec, przy ul. Przełęcz 25
3. Znak sprawy OS.V/7684-450/06
4. Data złożenia 2006-10-24
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) POLSKA TELEFONIA CYFROWA WIERZBIĘCICE 1, 61-569 POZNAŃ,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania, Wydział Ochrony Środowiska, Koordynacja opinii i uzgodnień, pok. 204,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Koordynacyjno-Informacyjny,
nr pokoju : 204,
nr telefonu kontaktowego : 0-61 878-40-81
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) 16306
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi MS Access id=6952

Działki

Położenie działek: 60/08/100
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-11 16:13:11.0