Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 523
2. Zakres przedmiotowy wniosku wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Rzemieślniczej, na działce nr 6, obręb Krzyżowniki, miasto Poznań oraz działce nr 1/58, obręb Przeźmierowo, gmina Tarnowo Podgórne
3. Znak sprawy OS.V/7684-454/06
4. Data złożenia 2006-10-30
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Paweł Urbański PROCOROL Sp. j., Janikowo, ul. Gnieźnieńska 67/69, 62-006 Kobylnica (dla Gmina Tarnowo Podgórne - Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne),
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania, Wydział Ochrony Środowiska, Koordynacja opinii i uzgodnień, pok. 204,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : ,
nr telefonu kontaktowego :
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi MS Access id=6992

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-09 16:12:04.0