Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 7777
2. Zakres przedmiotowy wniosku wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na modernizacji stacji bazowej telefonii cyfrowej, sieci Era, nr 40369 Poznań_Jeżyce_U, zlokalizowanej na działce nr 53/3, przy ul. Sytkowskiej 37
3. Znak sprawy OS.V/7684-90/07
4. Data złożenia 2007-03-13
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) POLSKA TELEFONIA CYFROWA Sp. z o.o. ALEJE JEROZOLIMSKIE 181, 02-222 WARSZAWA,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Urząd Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : 204,
nr telefonu kontaktowego : (0-61) 878-40-81
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-14 08:13:16.0