Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 18271
2. Zakres przedmiotowy wniosku wydanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych z terenu ulic Miśnieńskiej, Strzelińskiej i Krobskiej do Cieku Skórzynka
3. Znak sprawy OS.I/6210-17/07
4. Data złożenia 2007-03-08
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Zarzad Dróg Miejskich WILCZAK 16, 61-623 POZNAŃ,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku operat wodnoprawny
Pełnomocnictwo
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Gospodarki Wodnej,
nr pokoju : 202,
nr telefonu kontaktowego : 0-61 878-40-71; 0-61 878-40-72
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) 18272
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-14 08:13:16.0