Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 34130
2. Zakres przedmiotowy wniosku wydanie zezwolenia na usunięcie drzew nieruchomość Obręb Łazarz, ark 29, dz. 20/33
3. Znak sprawy OS-III.6131.1.880.2012
4. Data złożenia 2012-07-10
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) POSiR MARCINA CHWIAŁKOWSKIEGO 34, 61-553 POZNAŃ,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku Rysunek lub mapa określająca usytuowanie drzewa lub krzewu (drzew lub krzewów) w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ochrony Zieleni,
nr pokoju : 106,
nr telefonu kontaktowego : 878-40-61; 878-40-63
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) 34473
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 39/29/20/33
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-09-26 08:12:42.0