Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 78799
2. Zakres przedmiotowy wniosku wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu budynków mieszklanych wielorodzinnych z usługami podstawowymi w parterze przy ul. Hulewiczów dz 695/5
3. Znak sprawy KSr-V.6220.1.20.2023
4. Data złożenia 2020-12-21
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Usługi Projektowo-Wykonawcze J. AdamczykUsługi Projektowo-Wykonawcze J. Adamczyk DROGA DĘBIŃSKA 5 /43 61-555 POZNAŃ,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
WYDZIAŁ KLIMATU I ŚRODOWISKA,
ODDZIAŁ OCEN ODDZIAŁYWANIA
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) 82074
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 53/04/695/5
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

    Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kapciak
    Data wytworzenia informacji: 2021-01-22 00:00:00.0
    Opis zmian: Zamieszczenie na BIP jednostki (Wprowadzenie informacji)
    Opublikował(a): Agnieszka Kapciak
    Data i godzina publikacji: 2025-07-12 07:30:30.0