Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 89871
2. Zakres przedmiotowy wniosku rozliczenie odroczonej opłaty z tytułu usunięcia zieleni OS-III.6131.1.27.2017
3. Znak sprawy KSr-IV.6131.3.442.2023
4. Data złożenia 2023-11-21
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Muzeum Broni Pancernej Oddział Muzeum Wojska PolskiegoMuzeum Broni Pancernej Oddział Muzeum Wojska Polskiego JEROZOLIMSKIE AL. 3 00-495 WARSZAWA,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
WYDZIAŁ KLIMATU I ŚRODOWISKA,
ODDZIAŁ ZGŁOSZEŃ I ROZLICZEŃ W OBSZARZE ZIELENI,
nr pokoju : 107,
nr telefonu kontaktowego : 878-40-65
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) 92126
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Metryczka

    Odpowiedzialny za treść: Monika Mrożek
    Data wytworzenia informacji: 2023-12-01 00:00:00.0
    Opis zmian: Zamieszczenie na BIP jednostki (Wprowadzenie informacji)
    Opublikował(a): Monika Mrożek
    Data i godzina publikacji: 2025-05-11 18:30:44.0