Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 93972
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z funkcją usługową , podziemną halą garażową infrastrukturą zewnętrzną (drogi dojazdowe, place utwardzone, zieleń) oraz wjazdem i wyjazdem z nieruchomości na ul. Inflacką przewidzianego do realizacji na terenie działek nr. 41/1, i 42/2 ark. 15 obręb Komandoria i nr 1/18 i 1/19, ark. 05 Chartowo
3. Znak sprawy KSr-V.6220.1.104.2024
4. Data złożenia 2024-12-05
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Prima Sp. z o. o. ARMII KRAJOWEJ 19, 30-150 KRAKÓW,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku Pełnomocnictwo
Opłata za wydanie decyzji
Mapa ewidencyjna
Karta informacyjna przedsięwzięcia
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Klimatu i Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : 103, 211,
nr telefonu kontaktowego : (61) 87840 68
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 03/15/41/1, 07/05/1/18, 07/05/1/19
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-12-20 16:11:16.0