Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 94912
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: Budowa farmy fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, z możliwością budowy magazynu energii zlokalizowanej w obrębie Krzesiny, gmina Poznań, działki 2/7, 3/2, arkusz 32, obręb 10 Krzesiny
3. Znak sprawy KSr-V.6220.1.19.2025
4. Data złożenia 2025-03-12
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) LP SPV 9 Sp. z o.o.LP SPV 9 Sp. z o.o. SPACEROWA 1 97-200 TOMASZÓW MAZOWIECKI,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
WYDZIAŁ KLIMATU I ŚRODOWISKA,
ODDZIAŁ OCEN ODDZIAŁYWANIA
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 10/32/3/2, 10/32/2/7
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

    Odpowiedzialny za treść: Marta Barejko-Wróbel
    Data wytworzenia informacji: 2025-04-29 00:00:00.0
    Opis zmian: Zamieszczenie na BIP jednostki (Wprowadzenie informacji)
    Opublikował(a): Marta Barejko-Wróbel
    Data i godzina publikacji: 2025-07-15 10:01:32.0