Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 96094
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek o wydanie decyzji - przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach KSr-V.6220.1.47.2023 dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu budynkówmieszkaniowych wielorodzinnych z garażem podziemnym z garażem podziemnym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Jasielskiej na działkach ewid. nr 14/8 oraz 14/9, obręb Golęcin
3. Znak sprawy KSr-V.6220.1.36.2025
4. Data złożenia 2025-05-30
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Pekabex Inwestycje XIX Sp. z o.o. WARECKA 11a, 00-034 WARSZAWA,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Klimatu i Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : 103, 211,
nr telefonu kontaktowego : (61) 87840 68
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) 96105
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 20/07/14/8, 20/07/14/16, 20/07/14/17
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-06-17 08:14:11.0