Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 96540
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu 12 budynków jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej, 1 budynku w zabudowie wolnostojącej, budynku usługowo-handlowego oraz budowy drogi przewidzianej do realizacji na terenie działki nr 221/12, arkusz 20, obręb Morasko, położonej przy ul. Morasko w Poznaniu.
3. Znak sprawy KSr-V.6220.1.51.2025
4. Data złożenia 2025-07-18
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) OSOBA FIZYCZNA,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
WYDZIAŁ KLIMATU I ŚRODOWISKA,
ODDZIAŁ OCEN ODDZIAŁYWANIA
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 54/20/221/12
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

    Odpowiedzialny za treść: Marta Barejko-Wróbel
    Data wytworzenia informacji: 2025-07-22 00:00:00.0
    Opis zmian: Zamieszczenie na BIP jednostki (Wprowadzenie informacji)
    Opublikował(a): Marta Barejko-Wróbel
    Data i godzina publikacji: 2025-09-14 12:31:34.0