Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz B - Karta informacyjna dla:

  • decyzji i postanowień,
  • wskazań lokalizacyjnych
Lp. Decyzje i postanowienia, wskazania lokalizacyjne
1. Numer wpisu 23248
2. Zakres przedmiotowy decyzji/postanowienia* decyzja odmawiająca wydania zezwolenia; decyzja zezwalająca na usunięcie drzew z terenu , cmentarz Miłostowo
3. Znak sprawy OS.III/76391-601/10
4. Data i miejsce wydania 2010-08-24, Poznań
5. Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie* Prezydent Miasta Poznania
6. Nazwa podmiotu, którego decyzja/postanowienie* dotyczy UNIVERSUM Spółdzielnia Pracy WOŹNA 15A, 61-777 POZNAŃ,
7. Numer wpisu wniosku dotyczącego decyzji/postanowienia* 22460
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ochrony Zieleni,
nr pokoju : 106,
nr telefonu kontaktowego : 878 4061
9. Informacja, czy decyzja/postanowienie* jest ostateczne oraz adnotacje o ewentualnym wstrzymaniu wykonania decyzji/postanowienia* lub o dokonanych w nich zmianach
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart dotyczących podmiotu, którego dotyczy decyzja/postanowienie*
12. Uwagi Brak zgody na usunięcie: drzewa=1 szt.,
Zieleń do usunięcia: drzewa=3 szt.

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-05-14 16:13:35.0