Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz B - Karta informacyjna dla:

  • decyzji i postanowień,
  • wskazań lokalizacyjnych
Lp. Decyzje i postanowienia, wskazania lokalizacyjne
1. Numer wpisu 95055
2. Zakres przedmiotowy decyzji/postanowienia* decyzja zezwalająca na usunięcie drzew i krzewów wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów ul. Grunwaldzka 16 a
3. Znak sprawy KSr-III.6131.2.64.2024
4. Data i miejsce wydania 2025-03-26, Poznań
5. Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie* Prezydent Miasta Poznania
6. Nazwa podmiotu, którego decyzja/postanowienie* dotyczy Komenda Państwowej strazy Pożarnej w Poznaniu BOBRZAŃSKA 6a, 61-248 POZNAŃ,
7. Numer wpisu wniosku dotyczącego decyzji/postanowienia* 91628
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Klimatu i Środowiska,
Oddział Zezwoleń I Interwencji W Obszarze Zieleni,
nr pokoju : 106, 107, 213,
nr telefonu kontaktowego : 878-40-63
9. Informacja, czy decyzja/postanowienie* jest ostateczne oraz adnotacje o ewentualnym wstrzymaniu wykonania decyzji/postanowienia* lub o dokonanych w nich zmianach Tak
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart dotyczących podmiotu, którego dotyczy decyzja/postanowienie*
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 39/08/29/1, 39/08/31/1, 39/08/32
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-05-28 16:14:26.0