Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz B - Karta informacyjna dla:

  • decyzji i postanowień,
  • wskazań lokalizacyjnych
Lp. Decyzje i postanowienia, wskazania lokalizacyjne
1. Numer wpisu 96521
2. Zakres przedmiotowy decyzji/postanowienia* Decyzja wnosząca sprzeciw Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew ul. Krańcowa 91
3. Znak sprawy KSr-IV.6131.1.525.2024
4. Data i miejsce wydania 2025-07-14, Miasto Poznań
5. Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie* Prezydent Miasta Poznania
6. Nazwa podmiotu, którego decyzja/postanowienie* dotyczy OSOBA FIZYCZNA,
7. Numer wpisu wniosku dotyczącego decyzji/postanowienia* 92697
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
WYDZIAŁ KLIMATU I ŚRODOWISKA,
ODDZIAŁ ZGŁOSZEŃ I ROZLICZEŃ W OBSZARZE ZIELENI
9. Informacja, czy decyzja/postanowienie* jest ostateczne oraz adnotacje o ewentualnym wstrzymaniu wykonania decyzji/postanowienia* lub o dokonanych w nich zmianach N
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart dotyczących podmiotu, którego dotyczy decyzja/postanowienie*
12. Uwagi

Działki

Położenie działek: 03/16/15/4
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

    Odpowiedzialny za treść: Marta Barejko-Wróbel
    Data wytworzenia informacji: 2025-08-08 00:00:00.0
    Opis zmian: Zamieszczenie na BIP jednostki (Wprowadzenie informacji)
    Opublikował(a): Marta Barejko-Wróbel
    Data i godzina publikacji: 2025-08-25 00:01:22.0