Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz I - Karta informacyjna dla innych dokumentów

Lp. Inne dokumenty
1. Numer i data wpisu 18849, 2009-09-28
2. Dokument (np. jego nazwa)
3. Zakres przedmiotowy dokumentu wydanie opinii na temat konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie stacji bazowej telefonii komórkowej sieci Era GSM w Poznaniu przy ul. Nasturcjowej 5
4. Data i miejsce sporządzenia dokumentu 28-09-2009, Poznań
5. Zamawiający wykonanie dokumentu (w tym REGON)
6. Wykonawca dokumentu (w tym REGON) PTC Sp. z o.o. ALEJE JEROZOLIMSKIE 181, 02-222 WARSZAWA,
7. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : 204,
208,
nr telefonu kontaktowego : 0-61 878-40-81 0-61 878-40-83; 0-61 878-40-68 0-61 878-40-73
8. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
9. Uwagi

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-06-30 16:13:07.0