Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Wykaz według nowego wzoru

Lp. Wykaz według nowego wzoru
1. Numer karty/rok 7083/2001
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu wydanie zezwolenia na usunięcie 2 topoli rosnących na terenie Parafii na os. Piastowskim 79
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w
6. Obszar województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
7. Znak sprawy OS.OZ.7639-583/01
8. Dokument wytworzył Parafia Rzymskokatolicka p.w. Nawrócenia św. Pawła, os. Piastowskie 79, 61-159 Poznań
9. Data dokumentu 2001-11-13
10. Dokument zatwierdził Michał Bugajny
11. Data zatwierdzenia dokumentu Zaakceptowano do BIP w dniu 23.12.2008 12:14:33
12. Miejsce przechowywania dokumentu Prezydent Miasta Poznania, (Urząd Miasta Poznania, Wydział Ochrony Środowiska, Ochrona Zieleni, pok. 207),
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ochrony Zieleni,
nr pokoju : ,
nr telefonu kontaktowego : ,
kos@um.poznan.pl
13. Adres elektroniczny
14. Czy dokument jest ostateczny brak danych
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2009-01-06
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi MS Access id=102

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-06-06 16:12:50.0