Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Wykaz według nowego wzoru

Lp. Wykaz według nowego wzoru
1. Numer karty/rok 4288/2004
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu posesji przy ul.Palacza
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w
6. Obszar województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
7. Znak sprawy OS.OZ/76391-654/04
8. Dokument wytworzył Parafia Rzymskokatolicka p.w. Chrystusa Sługi ul.Palacza 7 , Poznań 60-242
9. Data dokumentu 2004-10-04
10. Dokument zatwierdził Michał Bugajny
11. Data zatwierdzenia dokumentu Zaakceptowano do BIP w dniu 01.08.2009 11:38:57
12. Miejsce przechowywania dokumentu Prezydent Miasta Poznania, (Urząd Miasta Poznania, Wydział Ochrony Środowiska, Ochrona Zieleni, pok. 207),
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ochrony Zieleni,
nr pokoju : ,
nr telefonu kontaktowego : ,
kos@um.poznan.pl
13. Adres elektroniczny
14. Czy dokument jest ostateczny brak danych
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2009-01-09
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi MS Access id=3926

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-16 08:14:05.0