Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Wykaz według nowego wzoru

Lp. Wykaz według nowego wzoru
1. Numer karty/rok 4292/2004
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu wydanie zezwolenia na usunięcie drzew rosnących na terenie nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 108
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w
6. Obszar województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
7. Znak sprawy OS.OZ/76391-658/04
8. Dokument wytworzył BP Polska Sp. z o.o., ul. Jasnogórska 1, 31-358 Poznań
9. Data dokumentu 2004-10-05
10. Dokument zatwierdził Michał Bugajny
11. Data zatwierdzenia dokumentu Zaakceptowano do BIP w dniu 01.08.2009 11:38:03
12. Miejsce przechowywania dokumentu Prezydent Miasta Poznania, (Urząd Miasta Poznania, Wydział Ochrony Środowiska, Ochrona Zieleni, pok. 207),
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ochrony Zieleni,
nr pokoju : ,
nr telefonu kontaktowego : ,
kos@um.poznan.pl
13. Adres elektroniczny
14. Czy dokument jest ostateczny brak danych
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2009-01-09
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi MS Access id=3930

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-15 16:11:25.0