Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Wykaz według nowego wzoru

Lp. Wykaz według nowego wzoru
1. Numer karty/rok 31521/2012
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie nawierzchni utwardzonej w ul. Dolnej (od ulicy Radłowej do ul. Granatowej); działka nr 251/1, ark. 24, działki nr 394/76, 394/78, ark. 24, działka nr 251/2, ark. 17, działka nr 393/18, ark. 25, działka nr 192/62, ark. 17 (obręb: Umultowo). Parametry drogi: długość L~ 155,0 mb, szerokość 5-6 m, rodzaj nawierzchni- kostka betonowa typu "eko". Wyżej wymienione przedsięwzięcie jest kontynuacją utwardzenia nawierzchni drogowej, wcześniej realizowanego w ul. Jaspisowej i Granatowej
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w
6. Obszar województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
7. Znak sprawy OS-V.6220.48.2012
8. Dokument wytworzył Stowarzyszenie Na Rzecz Budowy ul. Jaspisowej JASPISOWA 3, 61-680 POZNAŃ
9. Data dokumentu 2012-02-07
10. Dokument zatwierdził Łukasz Sobkowiak_WOS
11. Data zatwierdzenia dokumentu Zaakceptowano do BIP w dniu 02.09.2012 15:06:38
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miasta Poznania,
Wydział Ochrony Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : 103, 107,
nr telefonu kontaktowego : 0-61 878-40-81 0-61 878-40-83; 0-61 878-40-68 0-61 878-40-73,
kos@um.poznan.pl
13. Adres elektroniczny
14. Czy dokument jest ostateczny brak danych
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2012-02-13
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-04-25 16:13:59.0