Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Wykaz według nowego wzoru
Lp. | Wykaz według nowego wzoru | |
---|---|---|
1. | Numer karty/rok |
40085/2013
|
2. | Rodzaj dokumentu |
decyzje
|
3. | Temat dokumentu |
inne
|
4. | Nazwa dokumentu |
decyzja odmawiająca uchylenia decyzji decyzja odmawiająca uchylenia decyzji Prezydenta Miasta Poznania OS-V.6220.139.2012 o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji planowanego przedsięwzięcia pn. "Budowa i przebudowa układu drogowego w rejonie ograniczonym ulicami Jana Pawła II - Krzywoustego- Inflancka- Milczyńska i trasą tramwajową na Rataje w Poznaniu"
|
5. | Zakres przedmiotowy dokumentu |
j.w
|
6. | Obszar |
województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
|
7. | Znak sprawy |
OS-V.6220.134.2013
|
8. | Dokument wytworzył |
Kancelaria Prawna dr Marek Jarzyński \& Kornel Novak STARY RYNEK 81, 61-772 POZNAŃ
|
9. | Data dokumentu |
2013-11-12
|
10. | Dokument zatwierdził |
Agnieszka Groszewska
|
11. | Data zatwierdzenia dokumentu |
Zaakceptowano do BIP w dniu 09.04.2013 14:54:00
|
12. | Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miasta Poznania, Wydział Ochrony Środowiska, Oddział Ocen Oddziaływania, nr pokoju : 103, 107, nr telefonu kontaktowego : 0-61 878-40-81 0-61 878-40-83; 0-61 878-40-68 0-61 878-40-73, kos@um.poznan.pl |
13. | Adres elektroniczny |
|
14. | Czy dokument jest ostateczny |
brak danych
|
15. | Numery kart innych dokumentów w sprawie | |
16. | Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2013-12-04
|
17. | Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. | Uwagi |
|
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-04-23 16:14:08.0