Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Wykaz według nowego wzoru

Lp. Wykaz według nowego wzoru
1. Numer karty/rok 93731/2024
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu wydanie zezwolenia na usunięcie drzew rejon ul. Janickiego i Barańskiego
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w
6. Obszar województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
7. Znak sprawy KSr-III.6131.2.177.2024
8. Dokument wytworzył Miasto Poznań PLAC KOLEGIACKI 17, 61-841 POZNAŃ
9. Data dokumentu 2024-11-04
10. Dokument zatwierdził Patryk Kolczak
11. Data zatwierdzenia dokumentu Zaakceptowano do BIP w dniu 08.11.2024 10:17:53
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miasta Poznania,
Wydział Klimatu i Środowiska,
Oddział Zezwoleń I Interwencji W Obszarze Zieleni,
nr pokoju : 106, 107, 213,
nr telefonu kontaktowego : 878-40-63,
kos@um.poznan.pl
13. Adres elektroniczny
14. Czy dokument jest ostateczny brak danych
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2024-11-08
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Działki

Położenie działek: 21/08/104/3, 21/08/104/4, 21/08/105/14, 21/08/108/3, 21/08/109/4, 21/08/112/1, 21/08/133/4, 21/08/138/4, 21/09/27/9, 21/09/29/5
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-11-21 08:11:17.0