Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Wykaz według nowego wzoru

Lp. Wykaz według nowego wzoru
1. Numer karty/rok 93972/2024
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z funkcją usługową , podziemną halą garażową infrastrukturą zewnętrzną (drogi dojazdowe, place utwardzone, zieleń) oraz wjazdem i wyjazdem z nieruchomości na ul. Inflacką przewidzianego do realizacji na terenie działek nr. 41/1, i 42/2 ark. 15 obręb Komandoria i nr 1/18 i 1/19, ark. 05 Chartowo
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w
6. Obszar województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
7. Znak sprawy KSr-V.6220.1.104.2024
8. Dokument wytworzył Prima Sp. z o. o. ARMII KRAJOWEJ 19, 30-150 KRAKÓW
9. Data dokumentu 2024-12-05
10. Dokument zatwierdził Patryk Kolczak
11. Data zatwierdzenia dokumentu Zaakceptowano do BIP w dniu 13.12.2024 14:10:50
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miasta Poznania,
Wydział Klimatu i Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : 103, 211,
nr telefonu kontaktowego : (61) 87840 68,
kos@um.poznan.pl
13. Adres elektroniczny
14. Czy dokument jest ostateczny brak danych
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2024-12-13
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Działki

Położenie działek: 03/15/41/1, 07/05/1/18, 07/05/1/19
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-12-20 16:11:26.0