Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Wykaz według nowego wzoru

Lp. Wykaz według nowego wzoru
1. Numer karty/rok 94912/2025
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: Budowa farmy fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, z możliwością budowy magazynu energii zlokalizowanej w obrębie Krzesiny, gmina Poznań, działki 2/7, 3/2, arkusz 32, obręb 10 Krzesiny
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w
6. Obszar województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
7. Znak sprawy KSr-V.6220.1.19.2025
8. Dokument wytworzył LP SPV 9 Sp. z o.o. SPACEROWA 1, 97-200 TOMASZÓW MAZOWIECKI
9. Data dokumentu 2025-03-12
10. Dokument zatwierdził Marta Barejko-Wróbel
11. Data zatwierdzenia dokumentu Zaakceptowano do BIP w dniu 29.04.2025 13:07:38
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miasta Poznania,
Wydział Klimatu i Środowiska,
Oddział Ocen Oddziaływania,
nr pokoju : 103, 211,
nr telefonu kontaktowego : (61) 87840 68,
kos@um.poznan.pl
13. Adres elektroniczny
14. Czy dokument jest ostateczny brak danych
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2025-04-29
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Działki

Położenie działek: 10/32/3/2, 10/32/2/7
plan :: z lotu ptaka :: hybryda

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-05-02 16:12:36.0