Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Wykaz według nowego wzoru
Lp. | Wykaz według nowego wzoru | |
---|---|---|
1. | Numer karty/rok |
95201/2025
|
2. | Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji
|
3. | Temat dokumentu |
inne
|
4. | Nazwa dokumentu |
wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Kompleksowa rewitalizacja i przebudowa obiektów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza zlokalizowanych w historycznym centrum Poznania" przy ul. Św. Marcin 90, ul. Wieniawskiego 1 i 3 Poznaniu
|
5. | Zakres przedmiotowy dokumentu |
j.w
|
6. | Obszar |
województwo wielkopolskie, Miasto Poznań
|
7. | Znak sprawy |
KSr-V.6220.1.23.2025
|
8. | Dokument wytworzył |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza HENRYKA WIENIAWSKIEGO 1, 61-712 POZNAŃ
|
9. | Data dokumentu |
2025-03-27
|
10. | Dokument zatwierdził |
Marta Barejko-Wróbel
|
11. | Data zatwierdzenia dokumentu |
Zaakceptowano do BIP w dniu 29.04.2025 13:07:47
|
12. | Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miasta Poznania, Wydział Klimatu i Środowiska, Oddział Ocen Oddziaływania, nr pokoju : 103, 211, nr telefonu kontaktowego : (61) 87840 68, kos@um.poznan.pl |
13. | Adres elektroniczny |
|
14. | Czy dokument jest ostateczny |
brak danych
|
15. | Numery kart innych dokumentów w sprawie | |
16. | Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2025-04-29
|
17. | Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. | Uwagi |
|
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-05-02 16:12:36.0